سقف کشسان و آسمان مجازی در اصفهان

اصفهان کشسان تولید کننده و مجزی نصب انواع سقف کشسان و آسمان مجازی در اصفهان

سقف کشسان و آسمان مجازی در اصفهان

اصفهان کشسان تولید کننده و مجزی نصب انواع سقف کشسان و آسمان مجازی در اصفهان

اصفهان کشسان مجزی تخصصی انواع سقف کشسان و آسمان مجازی در اصفهان است و از بهترین متریال و جدیدترین طرح ها در تولید و نصب سقف های کشسان و آسمان مجازی استفاده می کند. این شرکت همچنین در طراحی و تولید انواع کفپوش سه بعدی و کفپوش اپوکسی نیز تخصص دارد و تولید انواع کاغذ دیواری و کابینت ام دی اف را نیز بر عهده دارد این شرکت با سابقه درخشان و تخصص و دانش کافی آماده ارائه به روزترین طرح ها و با کیفیت ترین محصولات در زمینه دکوراسیون داخلی می باشد.

۲ مطلب در مهر ۱۳۹۶ ثبت شده است

آسمان مجازی در اصفهان به صورت حرفه ای و  با طرح هایی کاملا نوین در شرکت اصفهان کشسان ارائه می شود. 

اصفهان کشسان تولید کننده , طراح و مجری برترین و زیباترین طرح های آسمان مجازی در اصفهان می باشد. 


آسمان مجازی در اصفهان

این شرکت پس از طی دوره های آموزشی به صورت مقدماتی و تکمیلی از جدیدترین متدهای روز دنیا در ساخت آسمان مجازی و یا سقف کشسان فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز نموده است اصفهان کشسان به عنوان زیرمجموعه ای از شرکت اصفهان دکور فعالیت می نماید.

آسمان مجازی و سقف کشسان


آسمان مجازی چیست ؟

آسمان مجازی نسل جدید سقف های کاذب است که می تواند در کنار این نوع سقف ها و یا به طور مجزا استفاده شود. در این نوع سقف ها از شیوه های جدید نورپردازی می توان به راحتی استفاده کرد.

آسمان مجازی از نوعی پارچه کشسان و یک نگهدارنده ساخته می شود این پارچه ها می تواند از جنس پارچه‌های لاکر (براق یا آینه ای) مات، ساتن، برلیان، پرلاموتر و شفاف انتخاب شود. این پارچه ها از 95 درصد پی وی سی و 5 درصد پلاستیک و سایر مواد تشکیل می شود و خاصیت کشسانی و انعطاف پذیری دارد.


آسمان مجازی

 همچنین ریل های نگهدارنده این نوع سقف ها از انعطاف‌پذیری بالایی در خمیدگی‌‌های فضای داخلی و  سازه‌ها برخوردار است. از مهم ترین مزیت های سقف کشسان امکان چاپ انواع تصاویر مختلف روی پارچه های آن است. هر نوع طرح و رنگی که فکرش را بکنید روی این پارچه ها قابل چاپ و پیاده سازی است که بسته به میل و سلیقه خاص مشتری دارد.

 آسمان مجازی در اصفهان با نورپردازی مناسب می تواند بهترین شکوه و جلوه را برای سقف منزل و محل کار شما داشته باشد از آسمان مجازی به عنوان دیوار پوش نیز می توان استفاده کرد. 


آسمان مجازی در اصفهان در جدیدترین طرح ها و رنگ ها

اصفهان کشسان متخصص و مجری آسمان مجازی در اصفهان می باشد که تنوع بی پایانی از طرح و رنگ را در اختیار شما قرار می دهد. انواع تصاویر مات , شفاف و برجسته را در آسمان مجازی در اصفهان خواهید یافت. همچنین طرح مورد نظر شما نیز قابل چاپ روی این نوع سقف های کشسان است. 

برای طراحی و اجرای انواع سقف کشسان , کفپوش اپوکسی , کاغذ دیواری و کابینت ام دی اف کافیست با ما در آسمان مجازی در اصفهان تماس بگیرید. 

آسمان مجازی در اصفهان در انواع مختلف فضاها همچون فضاهای مسکونی , اداری , تجاری , مراکز خرید , استخر و سونا , مراکز آموزشی , هتل ها , تالارها , سالن های همایش و ... آمادگی نصب و اجرای انواع سقف کشسان و کفپوش اپوکسی را دارد. 

نصب آسمان مجازی در اصفهان



اصفهان کشسان مجری آسمان مجازی در اصفهان در خدمت شماست.

کافیست با شماره های زیر تماس بگیرید. 


 شماره های تماس 

03136642691

03136642690


همراه 

09138670754

09166026825


وب سایت 

https://esfahankeshsan.com


آدرس 

اصفهان - خیابان شیخ مفید - مجتمع پاسارگاد - نبش فرعی 5 - واحد شماره 10


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ مهر ۹۶ ، ۱۲:۵۶
اصفهان کشسان

سقف کشسان که با نام سقف کششی و آسمان مجازی نیز یاد می شود این روزها در طراحی دکوراسیون داخلی منازل و محل کار و ساختمان های تجاری و اداری مختلف رواج زیادی پیدا کرده است. 


سقف کشسان

سقف کشسان نوعی سقف کاذب است و می تواند در انواع و اقسام طرح ها  و رنگ ها بسته به سلیقه هر نوع مشتری طراحی و تولید شود. 

سقف کشسان و سقف کششی


در واقع سقف های کشسان را می توان محلی برای تجلی خلاقیت ها و استعداد های افراد دانست زیرا که در تولید و طراحی آن هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد و هر کس بسته به میل و سلیقه خود می تواند طرح و رنگ های دلخواه خود را در هم آمیزد و یک سقف زیبا و بی نظیر برای ساختمان و محل زندگی یا کار خود طراحی نماید.


نصب سقف کشسان در اصفهان

یکی از شناخته شده ترین سقف های کاذب ، سقف کشسان است. سقف کشسان ویژگی ها و مزیت های زیادی دارد که در اینجا قصد داریم آن ها را بررسی نماییم:

سقف کشسان در مدل های متنوع



قسمت های مختلف سقف کشسان

در تولید سقف کشسان از نوعی پارچه مصنوعی انعطاف پذیر استفاده می شود که از جنس pvc می باشد.


تولید سقف کشسان

 از این پارچه ها می توان جهت پوشش سقف و دیوارها و یا انواع پوشش های حجمی استفاده کرد. این پارچه ها از 95 درصد پی وی سی و 5 درصد پلاستیک تشکیل شده است. و تحت هر شرایطی که استفاده شود اعم از سقف و دیوار قابل شستشو می باشد. 

عنصر دیگری که در تولید و اجرای سقف کشسان مورد استفاده قرار می گیرد و  اهمیت زیادی دارد ریل‌های نگهدارنده این نوع از سقف است. این ریل‌ها از انعطاف‌پذیری بالایی در خمیدگی‌‌های فضای داخلی و  سازه‌ها دارد. 

اجرای سقف کشسان



پارچه ی سقف کشسان از %90 PVC و 5% پلاستیک استایلر و %5 افزودنی های مجاز به ضخامت 0.8 تا 1 میلی متر تشکیل شده است که کاملا قابل بازیافت می باشد.

سقف کشسان و مزیت های آن

ویژگی مهمی که در سقف کشسان وجود دارد قابلیت چاپ انواع تصاویر روی پارچه آن است. به این ترتیب تنوع بی پایان و بی نظیری از طرح و رنگ را خواهید داشت که می توانید به راحتی روی سقف خود طراحی و پیاده سازی نمایید.

 به همین جهت شما هیچ محدودیتی در طرح و رنگ سقف خود نخواهید داشت می توانید تصاویر دلخواه خود یا طرح و رنگ مد نظرتان را سفارش دهید تا با کیفیت عالی و بی نظیر روی پارچه های با کیفیت چاپ زده و آن را به عنوان سقف محل زندگی یا محل کار خود داشته باشید. 

همانطور که گفته شد سقف کشسان و پارچه آن کاملا قابل شستشو می باشد و دارای خاصیت ضد غبار و آنتی باکتریال است. 

نصب و اجرای سقف های کشسان بسیار سریع , تمیز و آسان انجام می شود. 


مدل های متنوع سقف کشسان


قابلیت نورپردازی از مهم ترین ویژگی های سقف کشسان است. برای نورپردازی این نوع سقف ها به راحتی می توان از هر نوع منبع نور در زیر و روی سقف استفاده کرد. از جمله فیبرنوری , لوستر , سیستمهای LED یا حتی استفاده از لامپهای کم مصرف در زیر سقفهای ترنس لوسید.

 از دیگر ویژگی های مهم سقف کشسان می توان به :

  • ضد اشتعال 
  • مقاومت بالا 
  • طول عمر بیش از 12 سال با گارانتی 
  • تنوع طرح و رنگ 
  • انعطاف پذیری بالا 
  • امکان چاپ انواع تصاویر
  • عدم مشاهده درزها در کار
  • عدم جذب مواد شیمیایی
  • قیمت مناسب

و .. اشاره نمود. 

نصب سقف کشسان در اصفهان



اصفهان کشسان طراح , تولید کننده و مجری نصب انواع سقف کشسان در اصفهان می باشد.

برای مشاهده نمونه تصاویر این نوع سقف ها کافیست از وبسایت این شرکت بازدید نمایید.

این شرکت همچنین در طراحی و اجرای انواع آسمان مجازی , کفپوش اپوکسی و کفپوش سه بعدی نیز تخصص دارد. 

کافیست تماس بگیرید و در  زمینه نصب و اجرای سقف کشسان از ما مشاوره بخواهید. 


 شماره های تماس 

03136642691

03136642690


همراه 

09138670754

09166026825


وب سایت 

https://esfahankeshsan.com


آدرس 

اصفهان - خیابان شیخ مفید - مجتمع پاسارگاد - نبش فرعی 5 - واحد شماره 10



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ مهر ۹۶ ، ۱۰:۵۵
اصفهان کشسان