سقف کشسان و آسمان مجازی در اصفهان

اصفهان کشسان تولید کننده و مجزی نصب انواع سقف کشسان و آسمان مجازی در اصفهان

سقف کشسان و آسمان مجازی در اصفهان

اصفهان کشسان تولید کننده و مجزی نصب انواع سقف کشسان و آسمان مجازی در اصفهان

اصفهان کشسان مجزی تخصصی انواع سقف کشسان و آسمان مجازی در اصفهان است و از بهترین متریال و جدیدترین طرح ها در تولید و نصب سقف های کشسان و آسمان مجازی استفاده می کند. این شرکت همچنین در طراحی و تولید انواع کفپوش سه بعدی و کفپوش اپوکسی نیز تخصص دارد و تولید انواع کاغذ دیواری و کابینت ام دی اف را نیز بر عهده دارد این شرکت با سابقه درخشان و تخصص و دانش کافی آماده ارائه به روزترین طرح ها و با کیفیت ترین محصولات در زمینه دکوراسیون داخلی می باشد.

نصب سقف کشسان یکی از ایده های جدید و زیبا برای طراحی دکوراسیون داخلی است.

در نصب سقف کشسان و دیوارپوش کشسان می توان از طرح های موجود در طبیعت الهام گرفت و با این کار طبیعت را به ساختمان محل زندگی یا محل کار خود دعوت کرد. به سقف های کشسان همچنین آسمان مجازی و یا سقف سه بعدی نیز گفته می شود.


آسمان مجازی و نصب سقف کشسان

 در نصب سقف کشسان از ورق های پی وی سی با ضخامت کمتر از یک میلی متر استفاده می شود. این نوع سقف ها همانطور که از نامشان برمی آید دارای خاصیت کششی و یا ارتجاعی هستند. یعنی در اثر فشار پاره نمی شوند بلکه کش می آیند.

 و با توجه به انعطاف پذیری بالایی که دارند دوباره به حالت اولیه خود بر می گردند. با دمیدن باد گرم به این سقف ها به راحتی می توان آنها را به شکل اولیه خود بازگرداند.


نصب سقف کشسان در اصفهان


نصب سقف کشسان

نصب سقف کشسان بسیار ساده و آسان است و به زمان بسیار کمی نیاز دارد.

برای نصب سقف کشسان در هر مکان ابتدا در تمامی محیط سقف، ریل های کوچکی جاسازی و نصب می شوند. این ریل ها باید از دید کاملا پنهان باشند. این ریل ها نگهدارنده دائمی برای نصب سقف کشسان می باشد. 

لبه های سقف کشسان داخل این ریل ها قرار می گیرد و با دمیدن باد گرم چین و چروک های آن کاملا از بین رفته و سطحی کاملا صاف و یکدست به دست می آید. این پوشش می تواند کلیه نقاط روی سقف را بپوشاند از این رو نیازی به تعمیر خرابی های سقف نیست.


نصب سقف کشسان در طرح های متنوع

 

سقف کشسان با طرح های متنوع 

در طراحی و نصب سقف کشسان می توان از طرح های بسیار متنوع استفاده کرد. 

امکان چاپ انواع تصاویر برای تولید و طراحی آسمان مجازی و نصب سقف های کشسان از مزیت های این نوع سقف هاست. از دیگر مزیت های نصب سقف کشسان امکان نورپردازی در آنهاست. زیبایی سقف های کشسان با استفاده از منابع نور مناسب چندین برابر می شود. از این رو منبع مناسب برای نورپردازی با توجه به دکوراسیون منزل در نصب سقف کشسان بسیار مهم است. 

سقف های کشسان از جمله سقف های دکوراتیو به حساب می آید از این رو قرار دادن وسایل گرمایشی در پشت آنها هیچ گونه آسیبی به سقف وارد نمی کند. سقف کشسان نسبت به حرارت مقاوم است و تا 85 درجه حرارت را می تواند تحمل نماید. بدون اینکه تغییر شکل دهد. 

استفاده از آسمان مجازی و نصب سقف کشسان روی دیوارها با عنوان دیوارپوش کشسان می تواند زیبایی و جذابیت زیادی به منزل و محل کار شما هدیه دهد. 


سقف کشسان و آسمان مجازی در اصفهان

جهت نصب سقف کشسان و آسمان مجازی با طرح های بسیار زیبا در کمترین زمان با اصفهان کشسان تماس بگیرید. 

تخصص اصفهان کشسان در اجرای انواع سقف های کشسان و کفپوش اپوکسی و کفپوش سه بعدی است. 


 شماره های تماس 

03136642691

03136642690


همراه 

09138670754

09166026825


وب سایت 

http://esfahankeshsan.com


آدرس 

اصفهان - خیابان شیخ مفید - مجتمع پاسارگاد - نبش فرعی 5 - واحد شماره 10

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی