سقف کشسان و آسمان مجازی در اصفهان

اصفهان کشسان تولید کننده و مجزی نصب انواع سقف کشسان و آسمان مجازی در اصفهان

سقف کشسان و آسمان مجازی در اصفهان

اصفهان کشسان تولید کننده و مجزی نصب انواع سقف کشسان و آسمان مجازی در اصفهان

اصفهان کشسان مجزی تخصصی انواع سقف کشسان و آسمان مجازی در اصفهان است و از بهترین متریال و جدیدترین طرح ها در تولید و نصب سقف های کشسان و آسمان مجازی استفاده می کند. این شرکت همچنین در طراحی و تولید انواع کفپوش سه بعدی و کفپوش اپوکسی نیز تخصص دارد و تولید انواع کاغذ دیواری و کابینت ام دی اف را نیز بر عهده دارد این شرکت با سابقه درخشان و تخصص و دانش کافی آماده ارائه به روزترین طرح ها و با کیفیت ترین محصولات در زمینه دکوراسیون داخلی می باشد.

آسمان مجازی سقف رویایی خانه و آشپزخانه شما

دوشنبه, ۲۲ آبان ۱۳۹۶، ۱۱:۳۲ ق.ظ

آسمان مجازی پاسخی به نیاز زیبایی پسندی و زیبایی جویی انسان امروز است.

یک طرح زیبا و خاص در سقف ساختمان شما می تواند بخشی از نیازهای شما به دیدار طبیعت و شگفتی های آن را برطرف نماید. این از خصلت انسان هاست که به طبیعت نیاز داشته باشند و ارتباط بسیار خوبی با طبیعت داشته و در آن احساس راحتی , امنیت و آرامش نمایند. 

آسمان مجازی



متاسفانه به دلیل روش زندگی امروز انسان ها کمتر می توانند به طبیعت سر بزنند و گاه پیش می آید که به دلیل مشغله های زندگی مدرن امروزی امکان رفتن به دامن طبیعت و تمدد اعصاب وجود نداشته باشد. 

همچنین ساختار بناهای امروزی به گونه ای است که کمتر می توان طبیعت را وارد زندگی و منزل خود کرد و آرامش لازم از طبیعت دریافت نمی شود. در این میان آسمان مجازی می تواند گزینه بسیار خوبی برای استفاده از طبیعت باشد.

 آسمان مجازی همانطور که از نام آن برمی آید جلوه ای طبیعی از آسمان را نمایش می دهد. در طراحی و نصب آسمان مجازی از تصاویر حقیقی آسمان استفاده می شود و با روشهای خاصی نصب و اجرا می گردد.


طراحی و نصب آسمان مجازی


آسمان مجازی من

اگر از آن دسته از افرادی هستید که به طبیعت علاقه خاصی دارید اما متاسفانه زمان و امکان برای رفتن به طبیعت و استفاده از زیبایی های طبیعی آن را ندارید می توانید به روشی طبیعت را وارد محل زندگی یا محل کار خود نمایید.

آسمان مجازی یک گزینه مناسب برای شما علاقه مندان طبیعت و مناظر زیبای طبیعی است. در نصب و اجرای آسمان مجازی به دلیل استفاده از روشهای خاص نورپردازی نمای نزدیکی از طبیعت و آسمان به وجود می آید. این منظره طبیعی در نمای داخلی ساختمان علاوه بر اینکه به زیبایی و لطافت محیط کمک می کند می تواند ویژگی های دیگری از جمله آرامش بخشی و تمدد اعصاب و رفع خستگی بدن به خصوص چشم داشته باشد. 


آسمان مجازی در آشپزخانه

آسمان مجازی در آشپزخانه

یکی از کاربردهای مهم آسمان مجازی در آشپزخانه است. 

نصب آسمان مجازی در سقف بدون هیچ گونه تخریب انجام می شود و حتی اگر سقف منزل شما دارای عیب های ظاهری از جمله ترک خوردگی و ... باشد نیز نیازی به تعمیر آنها وجود ندارد.

 سقف کشسان که نام دیگری برای آسمان مجازی است به راحتی می تواند تمامی عیب های ظاهری سقف خانه و حتی دیوارها را بپوشاند. زیرا از سقف های کشسان در پوشش دهی دیوار نیز می توان استفاده کرد که به آن دیوارپوش کشسان گفته می شود. آشپزخانه یکی از مهم ترین قسمت های هر خانه است و جایی است که بانوی خانه ساعت های زیادی از وقت خود را در ان سپری می کند.


سقف کشسان و آسمان مجازی


 اگر فضای آشپزخانه به گونه ای باشد که بتواند حس آرامش و امنیت را به همراه جلوه های زیبای طبیعی القا نماید می تواند در روحیه افراد به خصوص بانوی خانه بسیار موثر باشد. در طراحی سقف آشپزخانه معمولا از طرح های زیبای گل و دریا یا آسمان استفاده می شود اما شما می توانید برای نصب آسمان مجازی در سقف آشپزخانه تان از هر طرح که دلخواه تان است استفاده نمایید. 

زیرا در نصب آسمان مجازی هیچ گونه محدودیتی در طرح و رنگ وجود ندارد. با یک نورپردازی مناسب نیز می توانید جلوه ای با شکوه به آشپزخانه تان بدهید. 


آسمان مجازی در اصفهان


سقف خانه یکی از قسمتهای مهم است که خواه ناخواه چشم مان به ان می افتد و ما می توانیم از ایده های بسیار چشمنوازی برای زیبایی سقف خانه خود استفاده نماییم. یکی از این ایده ها استفاده از آسمان مجازی در طرح های دلخواه برای تزئین سقف است.

 اگر برای دکوراسیون سقف خانه خود نیاز به مشاوره دارید می توانید با ما در اصفهان کشسان تماس بگیرید و از ما در این زمینه راهنمایی و مشاوره بخواهید. ما همچنین جدیدترین طرح های سقف کشسان و آسمان مجازی را برای شما در نظر داریم.


طرح های سقف کشسان و آسمان مجازی

 برای کفپوش منزل شما نیز ایده هایی داریم و از بهترین و زیباترین طرح های کفپوش سه بعدی و کفپوش اپوکسی برای کف منزل شما استفاده می کنیم. 

با ما در تماس باشید.


 شماره های تماس 

03136642691

03136642690


همراه 

09138670754

09166026825


وب سایت 

https://esfahankeshsan.com


آدرس 

اصفهان - خیابان شیخ مفید - مجتمع پاسارگاد - نبش فرعی 5 - واحد شماره 10

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی